A rendszer a vállalat végállomási jármûirányítórendszereinek elsô generációjához tartozik. A Szondi György utcai 101/B végállomáson került alkalmazásra. Egyedi építésû berendezés, melyet a korszerûbb, PC alapú INDI rendszer váltott fel.
Fleskó Gábor
A rendszer a vállalat végállomási jármûirányítórendszereinek második generációjához tartozik. A Tiszai pályaudvaron került alkalmazásra. Egyedi építésû berendezés, melyet a korszerûbb, PC alapú INDI rendszer váltott fel.
Fleskó Gábor
A TOTEM rendszer a vállalat végállomási jármûirányítórendszereinek harmadik generációjához tartozik. Kidolgozása a tesztfázisig jutott el, az itt szerzett tapasztalatokat felhasználták az 1993-ban bevezetett ATEY rendszer kifejlesztéséhez. A külsô végállomásokra tervezett hardware Z80 alapú, 2kByte ROM memóriát tartalmaz. A teljes software mindössze 512 byte hosszú.
Fleskó Gábor, Perlaki Attila
Az INDI rendszer a vállalat végállomási jármûirányítórendszereinek negyedik generációjához tartozik. Két fô elemre épül, a menetirányítónál elhelyezett számítógépre és az utasok számára kihelyezett kültéri megjelenítô táblára. A jelenlegi változat két különbözô FOK-GYEM típusra lett megvalósítva, más változatok alkalmazása megoldható. A vállalatnál jelenleg öt helyen mûködik ilyen berendezés, a legelsô telepítés 1992-ben történt.
(A továbbfejlesztett változat szolgált alapul az internet alapú V6.00-ás rendszerhez.)
Perlaki Attila, Ujvári Sándor
Az ATEY rendszer a vállalat végállomási jármûirányítórendszereinek negyedik generációjához tartozik. A külsô végállomásokra tervezett rendszer i8051 alapú, saját programozóegységgel rendelkezik, mely az adatkapcsolatot is biztosítja a PC-s feldolgozáshoz. Jelenleg három végállomáson került telepítésre.
Drótos Dániel, Lastóczy Ernô, Lóránt István, Perlaki Attila
A rendszer az INDI alaprendszerben meglevô szolgáltatások bôvítésén túl alkalmas az internet által nyújtott lehetôségek kihasználására, s azon, mint osztott irányítási és informatikai rendszer, üzemel.
Perlaki Attila